Приемам

NEWS

Global

Alfa Romeo от миналото и настоящето се качват на сцената в Goodwood

08 September 2018

AR_Goodwood_2018

06 юли 2018 г.

Alfa Romeo от миналото и настоящето се качват на сцената в Goodwood

  

  • Stelvio Quadrifoglio прави своя дебют в Обединеното кралство на двадесет и петия „Фестивал на скоростта 2018″.
  • Редом ще бъде демо машината на екипа на Alfa Romeo Sauber F1, който в момента се състезава във Формула 1 на Световния шампионат на ФИА с Marcus Ericsson и Charles Leclerc.
  • „Фестивалът на скоростта“ няма да бъде завършен без специалната серия „Нюрбургринг″ с Giulia Quadrifoglio „NRING“ и специалната серия Stelvio Quadrifoglio „NRING“, отбелязвайки рекордите на двата автомобила.
  • Щандът на Alfa Romeo е демонстрация на отличното представяне на марката, показвайки най-доброто от текущото производство: Giulia Veloce Ti и Giulietta Veloce също така дават нагледен урок по технологични възможности и спортен външен вид.
  • 108-годишната история на Alfa Romeo изразява ДНК на състезателност и надбягвания: историческият GTAm и 1900 Sport Spider са колите от безценната колекция FCA Heritage, които обичайно са изложени в Museo Storico в Arese, ще се изкачат по хълма Гудууд през уикенда.

От 12 до 15 юли английското графство Западен Съсекс е домакин на „Goodwood Festival of Speed“, едно от най-престижните събития в международния календар на автомобилните спортове. На фестивала присъстват и прекрасни култови автомобили с марка Alfa Romeo, както и модели от настоящото производство, потвърждаващи неразрушимата връзка между иконите от миналото и моделите, които въплъщават новата парадигма на марката днес. Нещо повече, събитието ще включва дебюта в Обединеното кралство на версията с десен волан на най-бързия SUV в своя клас: Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, който ще демонстрира възможностите си на известния хълм на Гудууд.

 

Състезателно ДНК: връщането към специалните серии на Формула 1 и Нюрбургринг Не само Stelvio Quadrifoglio: на щанда на Alfa Romeo много фенове, които се събират на събитието, ще могат да се възхитят от най-доброто от днешното производство, както и от демо колата на Alfa Romeo Sauber F1 Team, който в момента се състезава в Световния шампионат на ФИА FIA World Championship. Също така ще се появят две великолепни модела в ограничена серия, достъпни в региона на EMEA само с 108 бройки на модел, отбелязвайки 108-ия рожден ден на марката, празнуван на 24 юни. Те са Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio „NRING“ и Stelvio Quadrifoglio „NRING“ специална серия, празнувайки рекордите на двата автомобила на известната немска писта.
Giulia Quadrifoglio „NRING“ и Stelvio Quadrifoglio „NRING“ представляват връхната точка на върховите постижения на марката по отношение на техническото съдържание, производителност и стил, като се задвижват от двигателя 510HP 2.9V6 Bi-Turbo. Stelvio, държащ рекорда за класа си, използва въртящия момент от 600 Нм, ускорение от 0 до 100 км / ч за 3.8 секунди и максимална скорост от 283 км / ч за да вземе 20,832 км от Nordschleife за 7 минути, 51,7 секунди. Двата автомобила също така предлагат на клиентите удовлетворяващо и изключително изживяване, включително и шофиране в Nürburgring, предназначено за колекционери и най-лоялните клиенти, които ще поемат кормилото в тези концентрирани изяви от върхови постижения и технологии. Всъщност, както и характеристиките на Quadrifoglio Trim Level, моделите „NRING“ осигуряват специален комплект „Welcome Kit“ и пълна техническа спецификация.

В допълнение към показателите на върховите постижения, които характеризират всички автомобили Quadrifoglio, специалните серии „NRING“ допълнително се модернизират от карбоново-керамични спирачки, състезателни седалки Sparco® с червени шевове и структура от въглеродни обвивки, бетон за автоматичната трансмисия с вложка от въглеродни влакна, и волан от кожа и Alcantara, също с вложки от въглеродни влакна. Предната емблема и капаците на огледалото за обратно виждане са изработени от въглеродни влакна, също както и вложките на страничните поли. Да не говорим за оцветените прозорци, Adaptive Cruise Control, аудио пакета Harman Kardon и инфотейнмънт система AlfaTM Connect 3D Nav с 8,8-инчов екран, Apple CarPlayTM, Android AutoTM и DAB. Giulia представя премиерно и новия изцяло карбонов покрив, а пък Stelvio е оборудван с електрически управляван панорамен покрив. И двете са със стелки с червено лого, разработено от Mopar. В заключение, и двете автомобили имат оригиналната цветова версия на Circuit Grey, която е достъпна само за тази ограничена версия.
За да отпразнуват раждането на новата ограничена версия, версиите на NRING имат специфична сертификация за автентичност, издадена от FCA Heritage, отделът, който популяризира историческите постижения на италианските марки на FCA Group. Решението за предоставяне на тези специални издания със сертификат за автентичност, което обикновено се издава само за исторически автомобили, им дава незабавен статут на „Instant Classic“.

 

Най-доброто от текущото производство Наред със специалната серия Nürburgring Edition са и Stelvio Quadrifoglio във Vulcano Black „премяна“, Giulia Veloce Ti и Giulietta Veloce. Alfa Romeo Giulia Veloce Ti, е с Competizione Red „премяна“, оборудвана е с 280 к.с. турбо бензинов двигател, комбиниран с 8-степенна автоматична скоростна кутия и Q4 задвижване на всички колела, и е чудесно въплъщение на техническото и автомобилното съвършенство на серията Giulia. Цененият във времето код „Ti“, означаващ „Turismo internazionale“, винаги е бил запазен за най-богато оборудваните и водещи, екстремни версии. Giulia Ti е най-изключителната версия в гамата, като успешно съчетава спортния вкус на Giulia Veloce с привлекателен стил, богата стандартна екипировка и най-новата технология – посестрима на Quadrifoglio, с която споделя няколко стилистични характеристики. Впечатляващо, стила на Джулия наскоро получи „Compasso d’Oro ADI“, най-високо уважаваната награда за дизайн в света.
Giulietta Veloce е най-спортната версия в гамата на Giulietta: тя е оборудвана с 240 HP 1750 Turbo бензинов двигател и автоматична трансмисия TCT. С метализираната боя Misano Blue тя се отличава външно със спортните брони с червени вложки Alfa, лъскавият антрацит завършващ дръжките, обрамчванията на фаровете за мъгла, корпусите на огледалата и V-образната решетка на радиатора, електрическият шибедах с голям стъклопакет, извънгабаритната спирачна система Brembo с червени клипери, алуминиевите 18-инчови алуминиеви джанти с 5 спици и елегантно матово покритие, както и раздутите двойни изпускателни накрайници. Тази силно спортна индивидуалност се отразява и отвътре със спортните седалки в кожа и алкантара, интегрираната облегалка за глава, контрастиращи червени шевове и спортен кожен волан.

 

Колекцията FCA Heritage Фестивалът на скоростта „Гудууд“ е един от най-големите автомобилни събития на открито в света и тази година празнува двадесет и петата си годишнина в прекрасната провинция на Западен Съсекс. На събитието вземат участие повече от 600 автомобила и мотоциклети, които преоткриват невероятната история на моторните спортове, с някои от най-легендарните личности на тези спортове, както и със световноизвестни знаменитости. Фестивалът не би бил завършен без FCA Heritage, отделът в Групата, посветен на опазването и популяризирането на историческото наследство на италианските марки от FCA, който участва с две безценни коли Alfa Romeo от колекцията си, представляващи неразривната между великото минало и великото бъдеще на марката. Посетителите ще могат да се възхищават на два модела, които обикновено се показват в Museo Storico Alfa Romeo в Arese (Милано): 1750 GT Am и 1900 Sport Spider.

Alfa Romeo 1750 GT Am

  • Максимална мощност: 220 к.с.
  • Максимална скорост: 240 км / ч
  • Година на производство: 1970 г.

1750 GT Am е одобрен за GT състезания на базата на версия 1750 GT Veloce, построена за пазара на САЩ – оттук и „Ам“ за „Америка“. За разлика от модела, продаван в Европа, 1750 GTV, от който се ражда GT Am, 1750 GT Am включваше системата за непряко механично впръскване Spica, която отговаря на американските стандарти за емисии и е подходяща за състезания. За разлика от Giulia Sprint GTA и по-късните GTA 1300 Junior, „GT Am“ имаше по каросерията облицовки от стоманени панели и занитени вежди на колелата от стъклопласт, което придаде на автомобила много агресивен вид. Имаше и големи промени в двигателя, които му придадоха възможността GT Am да развие 220 к.с. при 7500 об / мин. и да го изстрелят до скорост от 240 км / ч. GT Am постигна голям успех в Европейския шамприонат GT Championship, когато през 1970 г. титулярният пилот на автомобила, „Летящият холандец“ Toine Hezemans, спечели титлата Drivers’ Title.
 

Alfa Romeo 1900 Sport Spider

  • Максимална мощност: 138 к.с.
  • Максимална скорост: 220 км / ч
  • Година на производство: 1954 г.

Само две Alfa Romeo 1900 Sport Spider са били произведени и единственият екземпляр, който е оцелял, е от колекцията FCA Heritage, с каросерия, проектирана от Бертоне. Тя е построена под надзора на Orazio Satta и Giuseppe Busso. Механиката на автомобила е с произход от „1900 Super Sprint“: същия двигател с два разпределителни вала и същия стоманен блок като купето, но за постигане на състезателните цели работният обем е бил увеличен до границите на двата литра (1,997.4 куб. см.). Степента на компресията също е била повишена до 9: 1, добавена е самостоятелна система за активно смазване под налягане и мощността бе увеличена до 138 к.с. Автомобилът е оборудван с предно окачване с двойни носачи и с задна ос тип De Dion, каквото решение е прието двадесет години по-късно в седана „Alfetta“.
Торино, 6 юли 2018 г.

 

 

Latest From Alfa Romeo