Приемам

NEWS

Global

Alfa Romeo разкрива серията B-Tech на едно вълнуващо събитие.

17 October 2018

AR_B-TECH_DesignCenter

19 септември 2018

 

Alfa Romeo разкрива серията B-Tech на едно вълнуващо събитие

 

  • В дизайнерския център на Fiat беше организиран завладяващо шоу с престижни гости. • На сцената: Roberta Zerbi, известният фотограф Giovanni Gastel, Evan Orensten, съосновател и Изпълнителен редактор на Cool Hunting, както и Klaus Busse и Claudio Nervi. • Центърът за дизайн FCA, инкубатор на идеи и тенденции, също осигури преживявания за всички сетива. • Новата реклама, който предава посланието, че шофирането на B-Tech гама е вдъхновено от главата, както и от сърцето, сега вече е в ефир.

 

Събитието, организирано от Alfa Romeo по повод пускането в продажба на новата серия B-Tech, вече достъпна за всички дилъри на Alfa Romeo, току-що приключи. B-Tech изгражда и подсилва успеха на Giulia, Giulietta и Stelvio, като предлага отличителен външен вид, включващ ексклузивни „обгорени“ детайли от лъскави метални люспи и технически характеристики, избрани да доставят комфорт, безопасност и свързаност. Серията продължава постоянната еволюция на тези модели, които изразяват уникалната идентичност на марката и духа на италианското съвършенство: B-Tech въвежда богатство от нововъведения, които правят механичните творения на Alfa Romeo още по-богати и по-индивидуални.   Исторически ценности в нов диапазон Темата за персонализиране беше лайтмотивът на събитието, организирано в центъра за дизайн FCA, център за изследване на формите и материалите и инкубатор за нови тенденции, където бяха създадени новите Alfa Romeo B-Tech. За да бъдат обсъдени автомобилите и определени всички ключови тематични области от света на B-Tech, се проведе оригинално изложение за беседи с известни гости. Roberta Zerbi, ръководител на Alfa Romeo Brand за Европа, Близкия изток и Африка, илюстрира пазарния растеж на Giulia и Stelvio и посочи, че това е идеалното време за пускане на специални версии, които изразяват Alfa Romeo ДНК, и това е по-подходящо от когато и да е било досега. Серията B-Tech олицетворява всички исторически ценности на марката: италианската конструкция, важността на водача и шофирането, дизайна и технологията: „Дизайнът и технологията са двата ключови камъка на идентичността на Alfa Romeo, но те са ни и ясно заявени от клиентите, хора с възможности и вкус, които обичат да се открояват от тълпата, и които обръщат изключително внимание на детайлите и желаят да се заобикалят с най-добрата технология. В-Tech въвежда Алфа Ромео в неизследвана територия, която обаче е съвсем в съответствие с нейните традиции“, коментира Roberta Zerbi.

 

Дизайн и технология Дизайнът винаги е бил отличителен белег на марката Alfa Romeo, но на все по-конкурентния пазар, където се появяват нови изисквания, дизайнът трябва да се комбинира и с най-добрата технология: тази област беше покрита от Klaus Busse, дизайнерски ръководител на проекта на Fiat, Abarth, Lancia, Alfa Romeo и Maserati и Claudio Nervi, ръководител планиране на развитието на портфолиото. Klaus Busse подчерта, че специалната серия на Алфа Ромео не прилича на никоя друга специална серия, тъй като тя произлиза не от добавяне на външни елементи, а от повишаване на индивидуалността на марката до нови висоти, докато Claudio Nervi се съсредоточава върху избраните технологии.
Giulia и Stelvio вече отговарят на изискванията за безопасност „NCAP 5-звезди“, които включват системите за предупреждение за напускане на лентата и за аварийно спиране при откриване на пешеходци. В изданието B-Tech се предлага и Adaptive Cruise Control, което е стъпка напред към неинвазивната помощ при шофиране в „Alfa Style“. Нещо повече, стандартната екипировка включва Infotainment системата AlfaTM Connect с 8,8-инчов екран с висока разделителна способност, съвместима с Apple CarPlayTM, Android AutoTM и Alfa Connected Services. Налице е и навигационната система TomTom с триизмерни карти за разпознаване на сгради както и точки на интерес. Освен това, показването на джаджи позволява на водача да проверява радиото и навигационната система с един поглед, без да се разсейва.
Giulietta B-Tech предлага иновативната Alfa Connect 7″ Radio by Alpine инфоразвлекателна система, която е снабдена с Apple CarPlayTM и Android AutoTM, задните камери и паркиращите сензори, USB-HDMI входа и Mopar® Connect. Благодарение на услугите на системите Alfa Connect и Alfa Connected, автомобилът осигурява постоянно свързано преживяване. С готовност на Apple CarPlayTM и съвместимост с Android AutoTM Alfa Connect гарантира пълен, лесен за ползване и безопасен достъп до функциите на смартфона като музика, разговори и навигация – директно на собствения дисплей на автомобила.

 

Изобразяването на B-Tech За да ги впише в истинската идентичност на Alfa Romeo и гамата B-Tech, марката е избрала художник, който няма връзки с автомобилния свят, и който се е съгласил да изобрази автомобили в снимките си за пръв път в оригинален, но елегантен и изискан начин. Всъщност, фотографиите на B-Tech са дело на великия майстор Giovanni Gastel. На сцената прочутият милански фотограф разказва на развълнуваната аудитория, че този нов проект е бил ново приключение за него, но обяснява, че неговият опит като портретен фотограф му позволява да покаже механичните творения на Алфа Ромео в нова светлина. Giovanni Gastel работи по тематични линии и подчертава характеристиките на гамата на B-Tech, използвайки необичайна схема и използвайки огромния си композиционен талант, за да съпоставя различни светове, винаги с безупречен стил и чрез свой собствен идеал за елегантност.   Когато се срещат различни светове Стилът е абсолютна стойност, в която очевидно несъвместими области въпреки всичко имат общо – концепция, която ясно се проявява от работата на Gastel и паралелите между световете на модата и автомобилния дизайн. Черното, присъщо на идентичността на гамата B-Tech, не е просто стилистична подробност, а по-скоро стратегия за даване на видимост на невидимата и подчертаваща елегантната, но технологична душа на Alfa Romeo. Giovanni Gastel фотографира дизайнерски предмети и цветове с автомобилите, за да разкрие тяхната функционалност и възможности да изглеждат по нов, готин начин. Работата по материали и цветове, извършена от Дизайнерския център и от фотографа, е в унисон с доминиращата тенденция. Evan Orensten, съосновател и изпълнителен редактор на Cool Hunting, дигитална публикация, която обхваща иновации в областта на културата, дизайна и технологиите за читателите си креативни специалисти, беше поканен на сцената. Orensten достигна отвъд границите на автомобилния свят за да обсъди тенденциите и вижданията в дизайна, модата и начина на живот. Неговите коментари направиха още веднъж категорично ясно, че B-Tech изразява доминиращата понастоящем тенденция за тяло и сърце, които са 100% Алфа Ромео.

 

Изживяванията в Дизайнерския център на FCA В края на вълнуващото ток шоу публиката имаше възможност да се възхищава на Giulia, Stelvio and Giulietta B-Tech, също както и на реконструкцията на композицията на Giovanni Gastel, изпълнена с ефекти и светлини, която бе демонстрирана във виртуална зала за 3D изживяване на моделите, и с възможности за се докоснете и разгледате материалите, вдъхновили стилистичните решения, включени в гамата B-Tech. Отново Центърът за дизайн на FCA се оказа идеалното място за иновативна, модерна презентация и място, където оригиналните идеи и езици намират конкретен израз.   „Любовта вече не е сляпа“ Говорейки за оригиналните езици, новият рекламен продукт на Giulia и Stelvio B-Tech, разработен за Европа, Близкия изток и Африка от Ideal agency, режисиран от Laszlo Kadar и продуциран от Buddy Film, се появява на главните телевизионни канали в Италия от 12 септември. Рекламата се фокусира върху начина, по който високотехнологичната природа на новите Giulia и Stelvio B-Tech въплъщава ядрото на идентичността на Alfa Romeo: разработване на най-модерните технологии за да се гарантира централността на човешкото същество.

 

А какво е по-човешко от любовта? За да се разкаже за духа на марката, двете коли са очовечени и показани като партньори, които декларират любовта си към зрителя. Работата с камерата подсилва любовното настроение, като се задържа върху детайлите на дизайна и следва линиите на купето с почти похотливи очи, като любовници, които си разменят погледи. Това създава диалог, в който всяка технологична характеристика помага за изграждането на основата за бъдещ блажен живот заедно, за перфектната двойка – една Алфа Ромео и нейният водач. За да стане ясно, че както и цялото му иновационно съдържание, B-Tech е избор, одобрен както от сърцето, така и от главата, и че – в крайна сметка – с B-Tech, „Любовта вече не е сляпа“.

 

Торино, 19 септември 2018

Alfa Romeo
B-Tech

Latest From Alfa Romeo