x 

Приемам

NEWS

Global

Alfa Romeo Giulia печели 25-то издание на наградата „Compasso d’Oro ADI“

30 June 2018

Alfa_Romeo_Compasso d_Oro

20 юни 2018 г.

Alfa Romeo Giulia печели 25-то издание на наградата „Compasso d’Oro ADI“

 

  • Церемонията по награждаването на престижната награда, създадена през 1954 г., се състоя в Castello Sforzesco – Cortile della Rocchetta в Милано.
  • По време на церемонията обществеността се възхищаваше на Giulia Quadrifoglio и 4C Spider Italia, две коли, които изразяват състезателния дух, движещ ДНК-то на Alfa Romeo.

 

Alfa Romeo Giulia спечели 25-то издание на „Compasso d’Oro ADI“, най-престижната световна награда за дизайн. Създадена през 1954 г., наградата Compasso d’Oro ADI се присъжда въз основа на предварителен подбор, направен от ADI (Италианската асоциация за промишлен дизайн) Osservatorio Permanente del Design, който се състои от комисия от експерти, дизайнери, критици, историци и специализирани журналисти, които непрекъснато работят всяка година, за да събират информация и да оценяват най-добрите продукти. Giulia, подобно на всеки Alfa Romeo, произлиза от перфектния баланс на наследството, скоростта и красотата, което го прави най-високият израз на италианския стил в автомобилния свят. Включва всички отличителни черти на типичния италиански стил и уникалните елементи на Alfa Romeo: безупречно чувство за пропорции, простота и превъзходно качество на повърхностите, за иновативен дизайн, което е вярност на универсалната традиция. Пропорциите се базират на техническата архитектура на цялата кола и са нейна пряка последица, докато стилистичните детайли са изваяни върху нейната механика.

 

Новата Giulia се отличава със своя къс преден надвес, дълъг капак и дълги предни крила, изтеглената назад кабина за пътниците, разположена върху задвижващите колела и мускулестите задни крила, които визуално маркират точката, където мощта се оттича върху пътя. Удължената опашка, характерна за автомобилите със задно задвижване, балансира пропорциите и гарантира достатъчен капацитет на багажника. Този общ профил произтича от възприемането на надлъжно разположени предни двигатели и оформление на задвижването на задните колела. Двигателят и механичните компоненти са подредени така, че да осигуряват перфектен баланс на тежестите. Това води до изключително широко междуосие, опаковано в компактно тяло. Тези пропорции черпят динамичната форма на елипсата в изглед отгоре. В допълнение, заоблените ъгли и обгръщащите колони придават инерционност на автомобила, създавайки „капкообразен“ профил, който напомня на Giulietta Sprint, един от най-красивите автомобили, правени някога.

 

Вторият аспект на италианския стил е „простотата“, способна да обхване това, което всъщност е един от най-сложните творчески процеси в индустрията – проектирането на автомобил. Въпрос на стил е да се прикрие дългата, сложна работа зад проста, естествена линия, която подчертава елегантните форми и изтънчен италиански вкус. Дизайнът на Alfa Romeo винаги е бил изразен чрез чисти, ръчно изтеглени линии, които са свързани безпроблемно с чисти, ръчно скулптурирани повърхности. За пореден път, новата Giulia се отличава със силна идентичност, постигната чрез няколко прости, изтънчени штриха. Линия, прорязана по страните, която маркира вратите и обгръща дръжките и, разбира се, легендарният трилистен нос – може би най-известният, разпознаваем стилов елемент в автомобилната история. Друга характерна черта е качеството, което задоволява както зрението, така и докосването, и създава богати, хармонични отражения в обема на колата. Отвън формата на новия Giulia е статуетка, напомняща една голяма котка, която скоро ще се нахвърли.

 

Основен компонент в дизайна на новия Giulia, който вдъхновява дизайна й, е водачът. Интериорът на автомобила се фокусира върху удовлетворението от шофирането по един чист и осезаем начин: наличието на ненатрапчивата технология може да се възприеме чрез инструментите, които се завъртат около водача. Тунелът е диагонален, арматурното табло е леко нагънато, а воланът, който обединява всички основни органи за управление, е малък и изчистен, подходящ за всеки стил на шофиране. Целият комплект е оформен от фини материали, създадени за въздействие чрез докосване и поглед и е сглобен с изключителна грижа и специално внимание.

 

Престижната награда бе връчена на „Castello Sforzesco – Cortile della Rocchetta“ в Милано, където обществеността се възхищаваше на Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, най-мощния правен седан, създаден някога от Alfa Romeo, заедно със специалното издание 4C Spider „Italia“. Първият разполага с бензинов двигател V6 Bi Turbo с 510 к.с. и 600 Nm, изцяло изработен от алуминий, който може да ускорява от 0 до 100 км / ч за едва 3,9 секунди. Съотношението тегло / мощност е в горната част на своята категория – 2,99 кг / к.с. – и то идва от широкото използване на материали като въглеродните влакна, включително и за покрива, капака, предния сплитер, задната броня и страничните вложки.

 

4C Spider „Italia“ ще бъде показан до Giulia. Това специално издание впечатлява с каросерията на Misano Blue с блестящи черни вложки на бронята, изключителна за 108-те автомобила в тази колекционерска версия. От външната страна погледа спират очарователните детайли, които включват емблематичните Alfa Romeo колела с пет спици, 18-инчови отпред и 19-инчови отзад, както и жълтите спирачни клипери, които съответстват на шевовете на седалките, таблото, волана и панели за врати. Страницата гордо показва изключителен стикер „Spider Italia“ в трите цвята на италианското знаме. Стандартната екипировка на 4C Spider „Italia“ включва централни двойни изходни тръби Akrapovič с двоен режим на настройка и карбонова рамка. Оборудването е допълнено от Alpine Premium Hi-Fi система със субуфер, номерирана значка на централния тунел и алуминиева табелка „Italia“ на централното табло.

 

Торино, 20 юни 2018

Latest From Alfa Romeo