Приемам

NEWS

Global

Giulia and Stelvio NRING: демонстрация на превъзходната Alfa Romeo

30 June 2018

G&S_NRING

14 юни 2018

Giulia and Stelvio NRING: демонстрация на превъзходната Alfa Romeo

  

  • Giulia Quadrifoglio „NRING“ и Stelvio Quadrifoglio „NRING“ Нюрбургринг Limited Edition отбелязват историческата връзка на върховен успех, свързващ Алфа Ромео с легендарната немска писта. Поръчките вече са отворени. 
  • За региона на Eвропа, Близкия Изток и Африка ще има едва 108 автомобила от модел, по една за всяка година от историята на Alfa Romeo.
  • Изключителни снимки показват двата ексклузивни автомобила, които се справят със завоите на „Зеления ад“.
  • Постижения, непобедима ДНК и италиански стил, всичко това оформено като изключително, превъзходно преживяване на клиентите.
  • Всички щастливи купувачи на лимитираната версия ще получат умален модел на избрания автомобил, специален комплект за добре дошли и покана за преживяване с Alfa Romeo на шофьорски курс на Нюрбургринг.
  • Да не говорим за изключителното сертифициране, издадено от FCA Heritage, което подчертава колекционерите стойност на тази лимитирана серия.

 

Още от първото си откриване през 1927 г., Нюрбургринг е олицетворявал същността на автомобилните надбягвания: уникалното му разположение в горите, безкрайните му завои, променливите неравности, наклони и спускания, както и популярността му сред любителите, предоставя обетованата земя на познавачите и сцена за епични подвизи. Многобройните страници в историята на почти цялото столетие на Green Hell включват вълнуващ принос от Alfa Romeo, който подхранва своя мит чрез богатство от победи и незабравими рекорди на Нюрбургринг. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, първият SUV в историята на марката, държи рекорда за сегмента си, след като завърши 20,832 км от Nordschleife за 7 минути 51,7 секунди. Това го прави най-бързия сред SUV-те, оборудван с изключителен бензинов двигател 2.9 V6 Bi-Turbo с 510 к.с. и въртящ момент от 600 Нм, развиващ максимална скорост от 283 км / ч и с ускорение от 0 до 100 км / ч за едва 3.8 секунди.

 

Giulia Quadrifoglio постигна време за обиколка от 7’32 „, постигнато благодарение на превъзходното си управление, максимална скорост от 307 км / ч и ускорение от 0 до 100 км / ч за 3.9 секунди. Giulia Quadrifoglio“ NRING „и Stelvio Quadrifoglio“ NRING

 

„Нюрбургринг Limited издания са създадени, за да отпразнуват тази историческа връзка, на която наскоро бе даден нов живот от новите вълнуващи изпълнения на моделите Quadrifoglio. Същата връзка се отразява и във вдъхновяващ набор от снимки, показващи двете коли в контекста, най-подходящ за техните невероятни характеристики – на най-удивителните завои на пистата и най-емблематичните й участъци, включително известния Caracciola-Karussell.

 

Колекционерските модели с ограничено издание вече са налични за поръчка

Налични за региона на Eвропа, Близкия Изток и Африка, в издание от само 108 от всеки модел и предназначени за колекционери и най-лоялните клиенти на Alfa Romeo, новите ограничени издания имат изключително съдържание, като например номерираната емблема във вложката от въглеродни влакна в таблото и уникална Circuito Grey ливрея, ексклузивна за тази лимитирана серия.
В допълнение към параметрите на върховите постижения, които характеризират всички автомобили Quadrifoglio, стандартното оборудване на специалната серия „NRING“ е пълен набор спецификация и включва въглеродно-керамични спирачки, състезателни седалки Sparco® с червени шевове и структура от въглеродни обвивки, автоматична скоростна кутия Mopar® с въглеродна вложка, кожа и волан Alcantara, също с карбонови вложки. Предните значки и капачките за огледалото за обратно виждане са изработени от въглеродни влакна, също като вложките на страничните престилки. Да не говорим за оцветените прозорци, Adaptive Cruise Control, аудио пакета Harman Kardon и аудиовизуалната система AlfaTM Connect 3D Nav с 8.8“ екран, Apple CarPlayTM, Android AutoTM и DAB. Giulia прави премиера с новия чист въглероден покрив, а Stelvio е оборудван с електрически управляван панорамен покрив. И двете имат стелки с червено лого, разработено от Mopar. Stelvio и Giulia Quadrifoglio Nürburgring Edition, които носят значката „NRING“, са отвъд най-високия клас и по най-прекрасен начин представят върховете на съвършенството на Alfa Romeo.

 

Масивна мощност и най-съвременна технология

Моделите Quadrifoglio са еманация на техническите качества и отличното представяне сами по себе си. Например, за Stelvio, за първи път, 2.9 V6 Bi-Turbo агрегатът се комбинира с новаторската Q4 система за задвижване на всички колела, с гаранции за ненадмината производителност, сцепление, удоволствие от шофирането и безопасност във всички ситуации. И двата автомобила включват AlfaTM Chassis Domain Control, който координира всички бордови електронни системи, за да осигури най-доброто представяне и максималното удоволствие от шофирането по всяко време.

 

По-конкретно, системата управлява и едновременно задава специфични задачи на различните активни системи като Q4 задвижване на всички колела (на Stelvio Quadrifoglio), AlfaTM Active Torque Vectoring system, AlfaTM Active Suspension, ESC and AlfaTM DNA Pro selector с Race function. Технологията Torque Vectoring на въртящия момент оптимизира разпределението на задвижването на Stelvio и Giulia и подчертава спортния им характер. Двата електронно управлявани съединители в Torque Vectoring system позволяват да се контролира предаването на въртящия момент на всяко колело отделно. Това осигурява оптимално предаване на сцеплението към терена във всички ситуации на шофиране. Това прави Stelvio безопасно и забавно за шофиране по всяко време, без да се налага да се прибягва до натрапчиви намеси от системата за контрол на стабилността. 8-степенната автоматична скоростна кутия ZF, която се предлага стандартно, е специално калибрирана, за да се превключва за едва 150 милисекунди в спортен режим. Предавателната кутия има заключващ съединител, който дава на шофьора мощно, прецизно усещане за ускорение в една и съща предавка. В зависимост от зададения ДНК режим, новата автоматична кутия оптимизира флуидността, комфорта и лекотата на шофиране във всички среди, включително в града, и допълнително подобрява горивната икономичност и намалява емисиите на CO2. Така че предлаганите върхови постижения не са само в динамичните възможности: както спортният SUV на Alfa Romeo, така и седанът също са изключително ефективни по отношение на емисиите и горивната ефективност, благодарение и на тяхната електронно управлявана система за деактивиране на цилиндрите и функцията за „ветроходство“, достъпна в Advanced Efficiency режим на шофиране. Не на последно място, за да се увеличи максимално удоволствието от шофирането, те и двете са оборудвани с педални превключватели, изработени от твърд алуминий, които са неразделна част от кормилната колона.

 

Тотално, уникално преживяване

Alfa Romeo създаде истински пълни и превъзходни премиум изживявания от марката за 216-те купувачи на Giulia Quadrifoglio „NRING“ и Stelvio Quadrifoglio „NRING“ Nürburgring Limited Edition. Преживяванията от закупуване започват дори и в периода преди доставката, тъй като пристигането на автомобила се предхожда от изпращане на номериран модел на мащаб 1:18. Има и още една изненада в резерв, когато автомобилът се получава: на борда купувачът ще намери комплект за Добре Дошъл, включващ състезателни ръкавици Sparco® и персонализирано яке, брандирана спортна чанта в стила Alfa Romeo, маншети „Quadrifoglio“ и оригинални обувки, създадени от Car Shoe, лицензиран от Alfa Romeo за лимитираната колекция „Quadrifoglio“. Изработени от кожа и техническа тъкан, обувките са вдъхновени от дизайна на състезателните обувки и носят символа, който най-ефектно олицетворява най-високите постижения на марката Alfa Romeo. И освен това, всички собственици на Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio „NRING“ и на Giulia Quadrifoglio „NRING“ ще могат да посетят през 2019 г. курс по спортно шофиране по веригата Нюрбургринг. Специална услуга телефонен асистент ще подпомага клиентите на NRING по време на тяхното преживяване в Alfa Romeo.

 

Сертифициране

Нещо повече, за се отпразнува раждането на новото лимитирано издание, версиите NRING ще имат специфична сертификация за автентичност, издадена от FCA Heritage, отделът, който популяризира историческите постижения на италианските марки на FCA Group.
Решението за предоставяне на тези специални издания на сертификат за автентичност, което обикновено се издава само за исторически автомобили, веднага им дава истински статут на „Instant Classic“, поставяйки ги сред превозните средства, класирани незабавно като колекционерски (и сигурни инвестиции) на пазара, поради тяхната изключителност, възможности и ограничено производство.
Всеки собственик ще получи комплект, включващ сертификат за автентичност, издаден от производителя, номерирана табела за сертифициране, съответстваща на номера на шасито на автомобила, книга с фотографии и техническата спецификация.

 

Алфа Ромео в Нюрбургринг: жива история

Новите специални лимитирани издания заздравяват връзката между марката и легендарната писта. Първата от многото победи на Алфа Ромео на „Зеления ад“ е записана през 1932 г. от Рудолф Карачола, карайки Gran Premio Tipo B, който печели пред две други Alfa Romeo с Nuvolari и Borzacchini на волана. Три години по-късно самият „Летящ Мантованец“ печели едно невероятно състезание: карайки Gran Premio Tipo B на ръба на пенсионирането си, той превъзхожда противниците си дори на квалификационните етапи и постига смазваща победа в германската Grand Prix.

 

Не става въпрос само за Формула 1: от 50-те години Алфа Ромео се превърна в ключов конкурент в класа „Туризъм“ с Giulietta Sprint Veloce и укрепи господството си през следващото десетилетие с Giulia TZ, Giulia TZ2, Giulia Sprint GTA, GTA 1300 Junior и 1750-2000 GTAm, които записаха дълга поредица от победи в топ състезания и отделни етапи, включително 1 000 км, 500 км и 6 часа. GTA Giulia Sprint GTA също така се помни с рекорд от 9’59.7″ поставен от Андреа Де Адамич, първият път, когато един GT автомобил с двигател по-малък от 1 600 cc счупи 10-минутната бариера. Докато моделите GTA бяха несравними в своя клас, Алфа Ромео влезе в Световното първенство за марки с новия Tipo 33: две победи през 1968 г. и 1969 г. в двулитровия клас и две титли от световното първенство през 1975 и 1977 г. През 1975 г. Merzario и Laffite спечелиха седем от осемте състезания за сезона, включително и победата в Нюрбургринг. Друга голяма победа на Алфа Ромео датира от 1993 г., когато 155 V6 TI, управляван от Nicola Larini, се завърна у дома като победител: без успеха в Нюрбургринг, титлата в DTM Deutsche Tourenwagen Masters би била непълна.

Торино, 14 юни 2018

Latest From Alfa Romeo