Приемам

NEWS

Global

“Passione Alfa Romeo”: вълнуваща смес от минало и бъдеще в Швейцария.

17 October 2018

AR_Swiss

24 септември 2018

Passione Alfa Romeo”: вълнуваща смес от минало и бъдеще в Швейцария

 

 

Основното събитие за ентусиастите от Alfa Romeo, което привлича хиляди фенове от цяла Европа, току-що завърши: посетителите бяха възторгнати от историческите автомобили от музея Arese Museum, от шоурума на екипа на Alfa Romeo Sauber F1 и, разбира се, от най-доброто от сегашната продукция, което също бе показана в ексклузивни ограничени издания.

 

Миналата събота Центърът за пътна безопасност на TCT Betzholz в Hinwil, близо до Цюрих, организира най-голямото събитие, посветено на ентусиасти на Alfa Romeo, организирано някога в Европа. Впечатляващата изява за привързаността на „Алфисти“, идващи от много различни среди и възрасти – повече от 400 показвани автомобила Alfa Romeo и над 5 000 участници – направи това събиране толкова уникално.
В един ден, доминиран от страстта към марка с нейното великолепно и неподражаемо минало, което все още вдъхновява спиращи сърцето емоции, особено в сезона на завръщане във Формула 1, престижни колекционери щедро показаха и редките си красоти – 6C 1750 Supersport Spider Zagato 1929 и 33 Stradale, награден в Concorso d’Eleganza Villa d’Este 2018 година.
За подхранването на ентусиазма на феновете, демоавтомобилът на Alfa Romeo Sauber F1 Team беше изложен на събитието, редом с автомобили от Museo Storico Alfa Romeo – La macchina del tempo in Arese, както и най-доброто от сегашното производство.

 

Giulia Quadrifoglio NRING и Stelvio Quadrifoglio NRING

 

В зоната на Alfa Romeo Motorhome посетителите успяха да се възхитят на специалните серии Nürburgring Edition Giulia Quadrifoglio NRING и Stelvio Quadrifoglio NRING. Тези два великолепни модела от ограничена серия, с пълни екстри, ще бъдат достъпни в Европа, Близкия изток и Африка с едва 108 бройки от модел, припомняйки по този начин 108-годишнината на марката, която се отбеляза на 24 юни. Те празнуват рекордите, поставени от двете автомобили на известната немска писта. Giulia Quadrifoglio „NRING“ и Stelvio Quadrifoglio „NRING“ представляват връхната точка на постиженията на марката по отношение на техническото съдържание, производителност и стил и се задвижват от двигателя 510HP 2.9 V6 Bi-Turbo, комбиниран за първи път с новата Q4 пълнозадвижваща система за четирите колела. Stelvio, държател на рекорда за класа си, използва въртящия момент от 600 Нм, ускорение от 0 до 100 км / ч за 3.8 секунди и максимална скорост от 283 км / ч за покриване на 20,832 км от Nordschleife за 7 минути, 51,7 секунди. Giulia Quadrifoglio, с перфектно балансирани тегла и максимална скорост от 307 км / ч, спря часовника на 7’32“ – рекорд за серийно стандартно произвеждан седан с четири врати.   Двата автомобили също така предлагат удовлетворяващо и изключително изживяване на клиентите, включително и шофиране на Nürburgring, предназначено за колекционери и най-лоялните клиенти, които ще поемат кормилото на тези истински концентрати от върхови постижения и технологии. Всъщност, освен стандартните пакети с екстри ниво Quadrifoglio, моделите „NRING“ осигуряват и специален комплект“ Welcome Kit“.

 

Alfa Romeo 4C

Редом с ограниченото издание Giulia и Stelvio имаше и два модела Alfa Romeo 4C, Coupé и Spider в специалните серии „Competizione“ и „Italia“. Купето има много по-спортна индивидуалност, със силни състезателни акценти, докато Spider, който все още е способен на вълнуващи изпълнения, има по-елегантен, изискан характер. И двата модела се задвижват от бензинов двигател 240 HP 1750 Turbo, с intercooler и постоянни двуфазни вариатори. И двете серии са лимитирани издания и са оформени по невероятен начин. За Coupé – Vesuvio Matte Grey каросерия с външни рамки от въглеродни влакна и кожени и микрофибърни седалки и червени шевове, отговарящи на спортния волан. Специалната серия Italia на Spider се обозначава с каросерията в Misano Blue, лъскави черни брони и жълтите спирачни клипери, съответстващи на шевовете на седалките, таблото, волана и панелите на вратите. И двете версии са финално оформени от специални тъмни алуминиеви вложки на командното табло и номерирана емблема на централния тунел.

 

Емоции зад волана

Многобройните посетители на събитието също така имаха възможност да тестват Giulia, Stelvio и 4C на специфични тестови пътища: по-вълнуващо изживяване с гамата Quadrifoglio и огромно удоволствие от шофирането на борда на Giulia и Stelvio с техните бензинови и дизелови двигатели с мощност до 280 к.с. и автоматични скоростни кутии.

 

Екипът на Alfa Romeo Sauber F1

Alfa Romeo Ромео направи своето завръщане във Формула 1 след повече от трийсет години, с помощта на техническото и стратегическо партньорство със Sauber, екип с впечатляващи постижения и опит, базиран в Hinwill. Състезателният сезон се оказва възнаграждаващ за привържениците и ентусиастите, като и двамата пилоти Charles Leclerc и Marcus Ericsson спечелиха шампионски точки. Да не говорим за горещите новини за подписването с победителя в шампионата Kimi Räikkönen за следващите два сезона, което доказва, че отборът продължава силно да се стреми към победи в Световното първенство по Формула 1 през следващата година.

 

Наследството на FCA

Alfa Romeo е написала великолепни глави в историята на автомобилните спортове, чрез иконични модели, които са записали прекрасни състезателни триумфи и са спечелили място в колективното въображение. Миналото на марката продължава да подхранва най-чистата страст „Passione Alfa Romeo“, така че събитието нямаше да бъде пълно без прекрасни автомобили, обикновено съхранявани в Museo Storico Alfa Romeo La macchina del tempo in Arese. Автомобили, които разказват историята на миналия век и обхващат почти половината от него от 1930 до 1975 г., показани от FCA Heritage, отдела на Групата, посветен на опазването и популяризирането на историческото наследство на италианските марки на FCA, и на грижа за моделите в колекцията на компанията, както и за тези, притежавани от клиенти.

 

Alfa Romeo 6C 1750GS (1930)

Най-старият модел е великолепният 1930 Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport, иконата на Mille Miglia, която спечели събитието през 1930 г. като постигна за първи път средна скорост от над 100 км/ч, каран от Nuvolari и Guidotti и със задвижване от двувалов шест цилиндров двигател от 1 752 куб.см.

 

Alfa Romeo GP Tipo B P3 (1932)

 

GP Tipo B P3 също има силни връзки с Nuvolari: смятан за един от най-добрите състезателни автомобили, създаден някога, проектиран от Vittorio Jano специално за състезанието Grand Prix. С леко тегло и осемцилиндров редови двигател, той спечели Italian Grand Prix през 1932 г., пилотиран от самия „Летящ мантуанец“.

 

Alfa Romeo GP Tipo 159 Alfetta (1951)

 

През годините след Втората световна война, след вълнуващия успех през 1950 г., когато Giuseppe „Nino“ Farina спечели световната титла в последната надпревара, през 1951 г. Alfa Romeo Рим реши да се състезава отново с Alfetta, като я модернизира, за да създаде колата Tipo 159, победила в Световния шампионат, с Fangio на волана.

 

Alfa Romeo 1900 Super Sprint (1954)

 

През 1954 г., за да оправдае рекламния лозунг, според който Alfa Romeo 1900 е „семеен автомобил, който печели състезания“, и за да получи по-мощен двигател, Alfa Romeo увеличи хода на буталото с 2 мм, за да постигне 1 975 куб. см. от първоначалните 1 884 куб. см.) и повиши възможностите на двигателя. Тези нови версии бяха идентифицирани, като към името им се добави „Super“ и те успешно се състезаваха в категорията Gran Turismo през 50-те години.
Alfa Romeo 1750 GT Am (1970)

 

Моделът 1750 GT Am, построен през 1970 г., е друга световно известна икона на Alfa Romeo. За разлика от модела, продаван в Европа, 1750 GTV – от който се ражда GT Am (за „Америка“), включваше непряка механична инжекционна система Spica, която отговаряше на американските стандарти за емисии и също така беше подходяща за състезания. Със своя агресивен външен вид и двигател с мощност 220 к.с. тя постигна големи успехи в европейското първенство GT за високи постижения, когато топ пилотът „Летящия холандец“ Toine Hezemans спечели Пилотския Приз през 1970 г. Водачът на „Passione Alfa Romeo“ е Ivan Capelli, който обедини сили с Alfa Romeo за да спечелят Европейското първенство по Формула 3 в Мартини МК42 с двигател на Alfa Romeo.

 

Alfa Romeo 33 TT 12 (1975)

33 TT 12 дебютира на 5 май 1973 г. в „Spa-Francorchamps 1000 km“, когато Световният шампионат за модели преживяваше голяма популярност и привличаше големи инвестиции от най-добрите конструктори. През 1967 г. номерът „33“ вече е въведен и се е превърнал в легенда. Буквите „TT“ са за „Telaio Tubolare“ (тръбно шаси), получени от неговия предшественик 33 TT3 с двигател V8, докато „12“ е броят на цилиндрите от безпрецедентния трилитров боксеров двигател предоставящ мощност от над 500 к.с. и скорост от 330 км / ч. На „Passione Alfa Romeo“ Alfa Romeo 33 TT 12 (1975) бе управляван от Arturo Merzario, който спечели Световния шампионат за Модели TT12 през 1975 г.

 

Торино, 24 септември 2018

Passione Alfa Romeo

Latest From Alfa Romeo